Kreatywność, pasja, doświadczenie

Chantarelle działa na rynku kosmetyki profesjonalnej od blisko 10 lat. Ewa Alot, dyrektor ds. marketingu, w rozmowie z Beauty Forum zdradza kulisy sukcesu firmy, jej filozofię działania i najważniejsze punkty dotyczące współpracy z partnerami biznesowymi.

 

Proszę w kilku słowach przybliżyć czytelnikom Beauty Forum historię marki Chantarelle.

Chantarelle to polska marka profesjonalnych dermokosmetyków i kosmeceutyków oraz innowacyjnego sprzętu estetycznego. Posiada własny know-how dla gabinetów medycyny estetycznej,  kosmetycznych, dermoestetycznych, obiektów SPA Medical i SPA Wellness. Marka zainaugurowała niedawno dziewiąty rok działalności na rynku profesjonalnym. Od początku skupiliśmy się na kreacji preparatów i zabiegów bogatych w skuteczne i innowacyjne składniki aktywne. Substancje pochodzą z laboratoriów najlepszych firm farmaceutycznych z różnych stron świata. Często są to składnikinajnowsze i unikalne zarówno pod katem procedur, jak i spektrum zastosowania. To największy atut naszych produktów.  zawsze przestrzegając zasady  bezpieczeństwa i racjonalności ich stosowania.

 

Specjalizujecie się Państwo w kosmetykach pielęgnacyjnych i dermokosmetykach do pielęgnacji twarzy i ciała. Oferta obejmuje także najnowszej generacji aparaturę.  Jaka idea przyświeca kreowaniu Państwa produktów i linii kosmetycznych?

Obecnie mamy w ofercie ponad 220 nowoczesnych produktów profesjonalnych, ponad 80 preparatów do pielęgnacji domowej oraz nowoczesny, profesjonalny sprzęt kosmetyczny.
Nasz wielopokoleniowy zespół łączy kreatywność, pasja, wiedza i doświadczenie. Dzięki tym cechom udaje nam się realizować naszą misję – opracowanie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań nawet dla najbardziej problematycznej skóry. Szczególny nacisk kładziemy na spektakularny, szybki  efekt dermoestetyczny i wygodę aplikacji. A jednocześnie na zadowolenie i korzyści biznesowe dla naszych partnerów i ich klientów. Przykładem linii zabiegowych, tworzonych wg naszych koncepcji, są np. seria Red Stop dla skóry naczyniowej i z trądzikiem różowatym – zawierająca kwas PHA i AzA oraz najnowsza, innowacyjna,  nagrodzona już dwoma złotymi medalami Ferulashi- linia dermoestetycznego odmłodzenia, barierowego nawodnienia i ukojenia skóry wrażliwej, reaktywnej, z objawami AZS,  z laserową metodą  peelingu magneto-fotodynamicznego, z kwasem ferulowym i szikimowym. Wśród  urządzeń wyróżnimy tu innowacyjny, nagrodzony złotym medalem Photo-Dynamiq®  LLLT  Laser Magnetic Field  z polem magnetycznym naszego know-how.

 

Co wyróżnia markę na rynku kosmetyki profesjonalnej? Jak brzmi motto Państwa firmy?

Wyróżnia nas nowatorskie podejście do wyzwań współczesnej kosmetologii  i dermoestetyki. Zawsze staramy się spełniać oczekiwania naszych partnerów gabinetowych i ich najlepszych klientów oferując im doskonałe efekty zabiegowe.  Nasze produkty tworzymy na bazie i z wykorzystaniem najnowszych metod i wiedzy z zakresu tak dynamicznie rozwijającej się obecnie biochemii, biotechnologii i nauk pokrewnych medycynie. Obrana przez nas droga pozwala nie tylko niwelować skutki, ale także sięgać do przyczyn problemu skóry.

Wyrazem graficznym naszych działań jest zliftingowane logo naszej marki – połączenie elementu (bio)technologicznego z roślinnym – grupa wyciągów roślinnych w składach naszych preparatów jest cały czas potężna i stanowi ważny element filozofii marki.

Aspekt wysokiej specjalizacji i zaawansowania technologicznego naszych produktów jest szczególnie ważny,  zwłaszcza w obecnych warunkach rynkowych – klient gabinetu oczekuje szybkich, najlepiej natychmiastowych efektów. Ich osiągnięcie pozwala nam nie tylko na wyróżnienie się na rynku usług profesjonalnych, ale też zapewnia zadowolenie i lojalność klientów.
W tym miejscu chciałabym także podkreślić atrakcyjność cenową naszych preparatów i urządzeń, sprawdzoną logistykę (szybka wysyłka)  i fachową opiekę szkoleniową.

 

Jak wygląda Państwa oferta szkoleń dla profesjonalistów?

Koncentrujemy się na bezpośredniej współpracy z naszymi partnerami, zapewniając im przy wyborze naszej marki szkolenia indywidualne. Zakres naszej oferty i stopień zaawansowania preparatów i linii zabiegowych  oraz urządzeń wymaga doskonałego poznania procedur i metod. W kontakcie indywidualnym, uwzględniającym konkretne zainteresowania naszych partnerów daną tematyką, mamy największe szanse na przekazanie koniecznej wiedzy i jednoczesne poznanie potrzeb naszych kontrahentów. Organizujemy też cykliczne prezentacje zwłaszcza nowych linii, w tym zabiegów z kwasami oraz prezentacje urządzeń.

 

Jakie są plany rozwoju firmy?

Plany rozwojowe są szerokie i ambitne. Realizujemy wiele projektów, w tym w zakresie nowych preparatów  i urządzeń dla dermoestetyki. W najbliższym czasie zaprezentujemy nasze najnowsze urządzenie Thermo-Spherix® M-RF Thermo Laser. Bedzie to – laser z rotacyjnym polem magnetycznym z programem preparatów dla ciała. Laser będzie przenaczony do intensywnego termo-modelowania i liftingu oraz niechirurgicznej lipoplastyki, a także redukcji cellulitu i wyszczuplania. Realizujemy też nowe projekty eksportowe.