CHANTARELLE Laboratory Derm Aesthetics działa na rynku kosmetyki profesjonalnej od blisko 10 lat. Ewa Alot, dyrektor ds. marketingu, w rozmowie z BEAUTY FORUM zdradza kulisy sukcesu firmy, jej filozofię działania i najważniejsze punkty dotyczące współpracy z partnerami biznesowymi.
Proszę w kilku słowach przybliżyć czytelnikom BEAUTY FORUM historię marki CHANTARELLE Laboratory Derm Aesthetics.
CHANTARELLE Laboratory Derm Aesthetics – polska marka profesjonalnych dermokosmetyków i kosmeceutyków oraz innowacyjnego sprzętu estetycznego, własnego know-how dla gabinetów medycyny estetycznej, kosmetycznych, dermoestetycznych, obiektów SPA Medical i SPA Wellness – zainaugurowała niedawno dziewiąty rok działalności na rynku profesjonalnym. Od początku skupiliśmy się na kreacji preparatów i zabiegów bogatych w skuteczne i innowacyjne składniki aktywne. Pochodzące z laboratoriów najlepszych firm farmaceutycznych z różnych stron świata, często najnowsze i unikalne zarówno pod katem procedur, jak i spektrum zastosowania substancje, to największy atut naszych produktów. zawsze przestrzegając zasady bezpieczeństwa i racjonalności ich stosowania.
Specjalizujecie się Państwo w kosmetykach pielęgnacyjnych i dermokosmetykach do pielęgnacji twarzy i ciała. Oferta obejmuje także najnowszej generacji aparaturę. Jaka idea przyświeca kreowaniu Państwa produktów i linii kosmetycznych?
Obecnie mamy w ofercie ponad 220 nowoczesnych produktów profesjonalnych, ponad 80 preparatów do pielęgnacji domowej oraz nowoczesny, profesjonalny sprzęt kosmetyczny.
Nasz wielopokoleniowy zespół łączy kreatywność, pasja, wiedza i doświadczenie. Dzięki tym cechom udaje nam się realizować naszą misję – opracowanie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań nawet dla najbardziej problematycznej skóry. Szczególny nacisk kładziemy na spektakularny, szybki efekt dermoestetyczny i wygodę aplikacji, a tym samym zadowolenie i korzyści biznesowe dla naszych partnerów i ich klientów. Przykładem linii zabiegowych, tworzonych wg naszych koncepcji, są np. seria RED STOP dla skóry naczyniowej i z trądzikiem różowatym – zawierająca kwas PHA i AzA oraz najnowsza, innowacyjna, nagrodzona już dwoma złotymi medalami FERULASHI – linia dermoestetycznego odmłodzenia, barierowego nawodnienia i ukojenia skóry wrażliwej, reaktywnej, z objawami AZS, z laserową metodą peelingu magneto-fotodynamicznego, z kwasem ferulowym i szikimowym. Wśród urządzeń wyróżnimy tu innowacyjny, nagrodzony złotym medalem PHOTO-DYNAMIQ® LLLT Laser Magnetic Field z polem magnetycznym naszego know-how.
Co wyróżnia markę na rynku kosmetyki profesjonalnej? Jak brzmi motto Państwa firmy?
Wyróżnia nas nowatorskie podejście do wyzwań współczesnej kosmetologii i dermoestetyki. Zawsze staramy się spełniać oczekiwania naszych partnerów gabinetowych i ich najlepszych klientów oferując im doskonałe efekty zabiegowe. Nasze produkty tworzymy na bazie i z wykorzystaniem najnowszych metod i wiedzy z zakresu tak dynamicznie rozwijającej się obecnie biochemii, biotechnologii i nauk pokrewnych medycynie. Obrana przez nas droga pozwala nie tylko niwelować skutki, ale także sięgać do przyczyn problemu skóry.
Wyrazem graficznym naszych działań jest zliftingowane logo naszej marki – połączenie elementu (bio)technologicznego z roślinnym – grupa wyciągów roślinnych w składach naszych preparatów jest cały czas potężna i stanowi ważny element filozofii marki.
Aspekt wysokiej specjalizacji i zaawansowania technologicznego naszych produktów jest szczególnie ważny, zwłaszcza w obecnych warunkach rynkowych – klient gabinetu oczekuje szybkich, najlepiej natychmiastowych efektów. Ich osiągnięcie pozwala nam nie tylko na wyróżnienie się na rynku usług profesjonalnych, ale też zapewnia zadowolenie i lojalność klientów.
W tym miejscu chciałabym także podkreślić atrakcyjność cenową naszych preparatów i urządzeń, sprawdzoną logistykę (dostawa w jeden dzień roboczy) i fachową opiekę szkoleniową.
Jak wygląda Państwa oferta szkoleń dla profesjonalistów?
Koncentrujemy się na bezpośredniej współpracy z naszymi partnerami, zapewniając im przy wyborze naszej marki szkolenia indywidualne. Zakres naszej oferty i stopień zaawansowania preparatów i linii zabiegowych oraz urządzeń wymaga doskonałego poznania procedur i metod. W kontakcie indywidualnym, uwzględniającym konkretne zainteresowania naszych partnerów daną tematyką, mamy największe szanse na przekazanie koniecznej wiedzy i jednoczesne poznanie potrzeb naszych kontrahentów. Organizujemy też cykliczne prezentacje zwłaszcza nowych linii, w tym zabiegów z kwasami oraz prezentacje urządzeń.
Jakie są plany rozwoju firmy?
Plany rozwojowe są szerokie i ambitne. Realizujemy wiele projektów, w tym w zakresie nowych preparatów i urządzeń dla dermoestetyki. W najbliższym czasie zaprezentujemy nasze najnowsze urządzenie THERMO-SPHERIX® M-RF Thermo Laser – laser z rotacyjnym polem magnetycznym z programem preparatów SKIN THERMO FASHION do intensywnego termo-modelowania i liftingu oraz niechirurgicznej lipoplastyki – redukcji cellulitu i wyszczuplania. Realizujemy też nowe projekty eksportowe.