Pomoc

Dlaczego nie wszyscy użytkownicy widzą ofertę cenową dla Klienta profesjonalnego?
CHANTARELLE Laboratory Derm Aesthetics jest marką dermokosmetyków detalicznych i profesjonalnych. Oferta kosmetyków profesjonalnych jest przeznaczona dla kosmetologów i lekarzy. Dysponują oni wiedzą i umiejętnościami, które pozwalają im wykonywać specjalistyczne zabiegi kosmetyczne lub zabiegi z zakresu medycyny estetycznej. Podczas aplikacji wielu specjalistycznych preparatów wymagana jest ostrożność i należyta staranność. Dostęp do serwisu dla Klienta profesjonalnego mogą otrzymać również właściciele i pracownicy gabinetów kosmetycznych, SPA, medycyny estetycznej lub uczniowie, studenci, wykładowcy szkół kosmetycznych i uczelni medycznych.

 

W jaki sposób mogę zrobić zakupy w sklepie internetowym www.CHANTARELLE.pl?
• Jeżeli jesteś Klientem detalicznym należy zarejestrować na stronie www.chantarelle.pl, a jeśli posiadasz już konto – należy się zalogować, następnie przejść do kategorii e-sklepu i wybrać produkty – klikając w ikonkę koszyka.
• Jeżeli jesteś Klientem profesjonalnym – po rejestracji, należy poczekać na e-mail z autoryzacją Twojego statusu, który jest wysyłany przez administratora naszego e-sklepu. Po otrzymaniu tej wiadomości – możesz korzystać z pełnej oferty – także dla Klientów profesjonalnych.
• Po wybraniu produktów w e-sklepie system sam poprosi o uzupełnienie brakujących danych, jak rodzaj płatności, przesyłki i inne. Wszelkie uwagi i prośby dotyczące zamówienia oraz wysyłki prosimy wpisywać w pole NOTATKI I SUGESTIE.

 

Jestem Klientem profesjonalnym – jak mogę skorzystać z pełnej oferty?
Jeżeli jesteś Klientem Profesjonalnym możesz zapoznać się z całą ofertą i uzyskać dostęp do sekcji “Dla Profesjonalistów”. Należy jednak autoryzować status Klienta profesjonalnego: w formularzu rejestracyjnym podajemy NIP firmy i/lub przesyłamy skan/ksero dokumentu potwierdzającego związek z branżą kosmetyki profesjonalnej:
• wpis do ewidencji działalności gospodarczej – gabinetu/SPA itp.,
• dyplom ukończenia szkoły kosmetycznej / studiów,
• legitymację studencką lub legitymację szkoły kosmetycznej,
Istnieje możliwość autoryzacji konta dla Klienta profesjonalnego tylko po numerze NIP firmy, jeżeli wskazuje on na działalność związaną z branżą kosmetyki profesjonalnej.
Dokument można przesłać poprzez:
• na adres e-maila biuro@chantarelle.pl
• faksem pod numer 226104440
• pocztą na adres:
Prof.Cosmetica Sp. z o.o.
ul. Sierakowska 29
05-092 Łomianki
Konto zostanie autoryzowane w przeciągu 1 dnia roboczego.

 

Jestem Klientem profesjonalnym – w jaki sposób mogę skontaktować się z firmą CHANTARELLE i Przedstawicielem z mojego miasta?
•    poprzez formularz kontaktowy w zakładce KONTAKT – wystarczy napisać swoje dane potrzebne do kontaktu – telefon lub adres w przypadku chęci otrzymania oferty
•    za pośrednictwem e-maila: biuro@chantarelle.pl
•    dzwoniąc do pod numer tel. 226104440 lub 226104310.

 

Ile płacę za wysyłkę zamówienia?
Koszty przesyłki na terenie Polski wynosi 19 zł brutto, niezależnie od wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia przesyłki (firma kurierska, Poczta Polska) i niezależnie od wybranej metody płatności (przedpłata przelewem, płatność gotówką przy odbiorze).
Przy zamówieniach powyżej 200 zł brutto dla Klienta detalicznego oraz powyżej 450 zł brutto dla Klienta profesjonalnego, koszty przesyłki pokrywa Sprzedawca.

 

Jak mogę zapłacić za zamówienie w e-sklepie?
1. Płatność przelewem (przedpłata)
2. Płatność gotówką (za pobraniem)
3. e-Przelewy / e-Transfery (PBL) za pośrednictwem operatora PRZELEWY24
4. Karty płatnicze za pośrednictwem operatora PRZELEWY24
5. Płatności mobilne BLIK za pośrednictwem operatora PRZELEWY24
6. e-RATY – system ratalny za pośrednictwem operatora PRZELEWY24 oraz Alior Bank i mBank
Szczegółowe informacje w zakładce Płatności

 

W jaki sposób będzie nadana przesyłka?
•    Wysyłka kurierem:
Koszt wysyłki wynosi 19 zł brutto
•    Paczka przez Pocztę Polską:
Koszt wysyłki wynosi 19 zł brutto

 


 

Jeżeli nie chcesz wypełniać formularza zamówienia w naszym e-sklepie – wyślij swój numer telefonu lub adres e-mail, a skontaktujemy się z Tobą i przyjmiemy zamówienie. Adres e-mail lub nr telefonu wyślij na adres e-mail: biuro@chantarelle.pl